Onze bedrijfscultuur gaat over hoe we omgaan met elkaar, onze klanten en de samenleving in het algemeen. Onze cultuur helpt ons onze zakelijke doelstellingen te bereiken. Deze is diepgeworteld in onze geschiedenis en is cruciaal voor het succes van ons bedrijf op lange termijn. Het is het fundament waarop alles is gebouwd.
De cultuur van de Volvo Group wordt bepaald door een reeks van vijf zorgvuldig gekozen waarden, waaronder succes voor de klant, vertrouwen, passie, verandering en prestatiegedreven. Deze waarden spelen een belangrijke rol bij het aansturen van ons dagelijkse gedrag en stimuleren onze besluitvorming op alle niveaus van de organisatie. De waarden van Volvo zijn gemakkelijk te begrijpen - en toch fundamenteel belangrijk. Ze geven uitdrukking aan onze gedeelde overtuigingen in landen en entiteiten om de basis te vormen voor een goed presterende cultuur die kan helpen het volledige potentieel van de organisatie te benutten.
Met ons samenwerken is werken met enkele van 's werelds meest iconische merken. Het betekent ook deel uitmaken van een reputatie die we over meer dan een eeuw hebben verdiend. Het is onze verantwoordelijkheid om dat erfgoed te eren en een nog sterkere toekomst voor ons bedrijf op te bouwen. Elk van onze individuele acties bepaalt collectief wie we zijn als bedrijf en hoe de wereld ons ziet. Onze bedrijfswaarden helpen ons op die reis.
Bekijk de Group Talk-video's hierboven om te horen hoe onze medewerkers hun verhalen over elke waarde delen in een format dat geïnspireerd is op de “TED Talk”-ervaring.