Onze waarden

Onze waarden

Onze bedrijfscultuur wordt bepaald door hoe we met elkaar, met onze klanten en onze maatschappij in zijn geheel omgaan om onze zakelijke doelen te behalen. Deze cultuur die is geworteld in onze geschiedenis, is cruciaal voor het succes van ons bedrijf op de lange termijn. Het vormt de basis waarop al het andere is gebaseerd.

De gewenste cultuur van de Volvo Group wordt beschreven in vijf zorgvuldig gekozen waarden. Ze vormen de leidraad voor ons dagelijkse optreden en ondersteunen onze besluiten op alle niveaus van de organisatie. Ze geven uitdrukking aan onze gemeenschappelijke overtuiging die verder gaat dan regio's en eenheden, en ze vormen de basis van een cultuur die grote prestaties levert.

In ons bedrijf worden deze grote prestaties geleverd door betrokken medewerkers. Wat wij belangrijk vinden:

Succes van de klant

Succes van de klant

  • We hebben echt begrip voor de bedrijven van onze klanten.
  • We luisteren en praten met onze klanten over hun eisen, verlangens en uitdagingen.
  • We richten ons op transportoplossingen waardoor klanten succesvol zijn en die waarde creëren voor de samenleving.
  • We komen onze beloften na.
Vertrouwen

Vertrouwen

  • We zijn transparant en hebben respect voor het individu.
  • We vertrouwen erop dat andere teams hun best doen en we respecteren de genomen beslissingen.
  • We werken gemakkelijk samen en boeken uitstekende resultaten door teamwork en open dialogen.
  • We hebben het in eigen hand en hebben de moed om op te treden.
Passie

Passie

  • We zijn trots op het werk en de zaken die we doen.
  • We zijn betrokken en verplichten ons om onze doelstelling te halen.
  • We zien hoe diversiteit ons versterkt en proberen het beste in iedereen naar boven te halen.
  • We geven fouten toe, herstellen deze en leren ervan.
  • We zijn trots op onze prestaties, hebben plezier in het werk en vieren onze successen.
Verandering

Verandering

  • We zijn nieuwsgierig naar de wereld om ons heen.
  • We zijn innovatief en vinden slimme manieren om te komen tot nieuwe oplossingen en zaken.
  • We zien verandering en transformatie als een bron van inspiratie en energie.
  • We zijn onbevooroordeeld en delen onze kennis.
Prestaties

Prestaties

  • We hebben een sterk zakelijk instinct.
  • We hebben de vaardigheden, kennis en intuïtie om het juiste te doen.
  • We verwachten veel van onszelf en anderen, en zetten een stapje extra om goed werk af te leveren.
  • We zien het grote geheel en weten wanneer we een idee, project of plan moeten laten varen.
De Gedragscode en andere beleidsregels

De kern van wat we doen

Onze Gedragscode

Meer informatie