Strategy & Brand

Strategy & Brand

Het functiegebied Strategy and Brand omvat: Het bepalen van de langetermijnrichting van de Volvo Group door het creëren van een betrokken visie en aantrekkelijke functies, een effectief beheer van de merkenportfolio en langetermijnplanning. Het bepalen van strategische doelen en het opvolgen daarvan. Creëren en implementeren van nieuwe ideeën en het onderzoeken van bedrijfsmogelijkheden. Analyseren van externe factoren en conclusies trekken om te zorgen voor gefundeerde bedrijfsbeslissingen op basis van feiten.

WERKNEMERS IN STRATEGIE & MERK

Maak kennis met Kamila Czaja

Toen Kamila Czaja begon op de vestiging van Volvo Construction Equipment in Polen, deed ze dat om verschillende redenen. "Volvo was een bekende werkgever in Polen, een bedrijf met een goede reputatie. Bovendien trokken de waarden veiligheid, ...

Maak kennis met Bengt Köhlin

Op Bengt Köhlin's visitekaartje prijkt de titel Vice President Brand Management. Het ontwikkelen van de merkenportfolio van de Volvo Group maakt deel uit van zijn functieomschrijving. Hij doet dit veelvuldig met alle anderen in de Group die het woord ...

Move the world with us

Banen in Strategy & Brand

Kom samenwerken met slimme en creatieve collega's op het gebied van transport en infrastructuur en ontwikkel geavanceerde technologieën en duurzame transportoplossingen die de toekomst van de maatschappij veranderen.